Entrada destacada

Pla d'acció 2017: foment de la lectura, dinamització cultural, cooperació, visibilitat i valor social

  Pla d'Acció 2017: foment de la lectura, dinamització cultural, cooperació, visibilitat i valor social by Biblioteca d'Almenar ...

divendres, 9 de novembre de 2012

Neus Arqués, escriptora i analista digital

Durant aquest mes a la biblioteca trobareu obres de l'escriptora Neus Arqués que recentment va visitar Almenar.


Ha publicat les novel.les:


 Un hombre de pago

 Una mujer como tu i 

Todo tiene un precio, guardonada amb un premi nacional per promoure el debat sobre la conciliació.

En l’àrea d’assaig ha publicat entre d’altres, els manuals:

 Marketing para escritores

Aprender comunicación digital

  Y tú, ¿qué marca eres? 14 claves para gestionar tu reputación personal 

 Visibilidad, cómo gestionar la reputación en internet

i els articles:

 "Cuando escribir ya no es suficiente" i

 "Leer para entender el mundo".
 


A la biblioteca podeu trobar-hi aquestes obres
 
i també altres traduïdes per l'autora.



1 comentari:

  1. Em fa molta il.lusió veure els meus llibres junts i a la disposició de les lectores i lectors d'Almenar que els vulguin llegir. M'agradarà molt que, aquells qui vulguin, m'escrigui i em donguin el seu parer. Gràcies i una abraçada!

    ResponElimina