Entrada destacada

Pla d'acció 2017: foment de la lectura, dinamització cultural, cooperació, visibilitat i valor social

  Pla d'Acció 2017: foment de la lectura, dinamització cultural, cooperació, visibilitat i valor social by Biblioteca d'Almenar ...

dilluns, 8 de maig de 2017

Especial Hora del Conte - Cloenda maig 2017


Inscripcions obertes a la cloenda de les sessions de l'Hora del Conte d'aquest curs. La gran Sandra Rossi ens oferirà "Els Lletraferits":
(Quan jo era petita, anava de vacances a casa dels meus avis i de
l’oncle Vicente. Era una casa enmig del bosc, molt gran, plena
d’habitacions i misteris que m’encantaven. Però el misteri més
gran de tots era una habitació, un lloc on els meus pares i els
meus avis em deien que estava prohibit entrar. “És l’estudi de
l’oncle Vicente”, deien, “no el podem molestar!”
La curiositat em rosegava: havia d’esbrinar què s’amagava darrera
d’aquella porta tancada. Un dia vaig decidir obrir-la i... us explico
que hi vaig trobar?). Sandra Rossi

Les inscripcions es tancaran, dijous 18 de maig. Us hi esperem!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada